Allt som inte är stulet kommer åter.

Den här kvällen blev genast så mycket bättre, jag hittade igen min kamera. Den har varit borta i flera månader, sedan långfredagen ganska exakt. Jag ska berätta var den var också, den var mellan madrassen och sängbalken på min säng. Synd bara att jag köpt en ny, men vad gör det? Nu har jag två. En som det går att ta bilder under vattnet med och en som.. Ja, som det inte går att göra det med. Jag hittade också massa bilder på den.

 Haha. Nummer ett att somna när vi anglade på långfredagen var ingen mindre än min storasyster.

Nummer två: Henrik

 Sedan var det Jimmies tur.


 Och till sist, Ronny och Jimmy.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, vilka skojiga bilder :P

2008-10-25 @ 23:05:01
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0