Finast i världen.

Jag drömde om dig i natt. Att jag såg dig på stan tillsammans med dina kompisar, att jag sprang över en väg för att se dig. Jag tror aldrig jag har sprungit så fort i hela mitt liv, jag ville bara hålla dig. Men när jag kom fram så kunde jag inte sluta springa så du fick skrika efter mig. Jag kom tillbaka och du kramade mig, det kändes så verkligt och det gjorde så ont när jag vaknade. Jag kände din sköra kropp mot min, precis som att du skulle gå sönder. Det var en lång kram och det känns skönt att ingen kan ta dig helt ifrån mig, för i drömmarna så finns du kvar. Det är svårt, men jag får det att fungera.

Saknar dig Marie. Ingen kan förstå hur mycket, inte ens jag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint.<3

2009-09-04 @ 22:40:02
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Frida Norgren

<3

2009-09-06 @ 15:02:37
Postat av: Mikaela

Hej Matilda! Här sitter jag lipar och läser din blogg! Fy farao vad duktig du är på att skriva. Hoppas att du har det bra, finns här du vet! Bamsekramar

2010-01-28 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0