Love

Visste ni att de flesta barn inte är en hel familj från att de är ungefär sju år? Det är få som är en
riktig familj. Därför är jag så otroligt stolt över min familj, jag älskar min mamma och min
pappa för deras 23åriga giftermål. För att de alltid ställer upp för oss, alltid har funnits där
och verkligen varit föräldrar.

När vi satt på restaurangen uppe i Åre,  och åt vår sista middag tillsammans på länge
och jag skulle bli lämnad helt ensam så satt jag och tittade på mina föräldrar och jag rös.
Det var så fint, de var så fina. Ingen kan klandra dem för någonting, tänk alla mil de
skjutsat oss på diverse saker, alla middagar de lagat och allting de låtit oss få göra?
Saker som kommer sitta i vårat hjärta för alltid. Minnen vi bär kvar i våra tankar.

Mycket av det vi lärt oss av våra föräldrar kommer finnas med i vår uppfostran av
våra barn. Jag är glad att jag har föräldrar som kan lära mig de sakerna.
När det händer någonting som det som precis har hänt, att min syster har avlidit så
ser man saker ur ett helt annat perspektiv. Jag har verkligen insett vad min
mamma, pappa och storebror betyder för mig.

  

All kärlek till min familj.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Fint skrivet!!!

Ja man ska vara rädda om varandra så länge man lever.

2009-09-06 @ 21:15:52
Postat av: mamma

gullunge!!!

2009-09-06 @ 21:31:07
Postat av: viktoria

dina föräldrar är underbara, precis som du <3

2009-09-07 @ 17:55:54
Postat av: Anita

Vad fint du skriver, det har du alltid gjort och jag hoppas du gör något av det! Inte alla förunnat att kunna skriva så!

Många styrkekramar till dig och din fina familj!

2009-09-07 @ 20:21:18
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: anna

Vad fint skrivet matilda, Beklagar verkligen sorgen!

2009-09-08 @ 19:39:06
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0