Tre älgar blev det iallafall!

Måste bara skriva en rolig grej, jakten är i full gång här hemma.
Fredrik en kille i vårat jaktlag trodde att jag vara med och jagade i lördags så han skickade iväg ett sms till mig.

" Hej, har ni hört någonting? :) Nils-Ove har skjutit Fredrik "

Lite hemskt var det att läsa det där nyvaken och innan jag fått upp ögonen verkligen tro att Nils-Ove hade skjutit Fredrik. När jag förstod att Fredrik menade att Nils-Ove hade skjutit en älg och att smset bara var ifrån Fredrik så fick jag en bra start på dagen och ett riktigt gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahahaha!! Det var roligt!! Hahhaha

2009-09-15 @ 06:16:03
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Rebban

sv: tack! Åh, har vi! Nu har jag något att se fram emot :D

2009-09-17 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0