Det är fan 2010!

Att Ramundberget ger mig ett lugn inget annat ställe jag hittills upplevt ger mig är ingenting jag inte skrivit om förut, men att jag sedan återvänder hit i december när jag åkte härifrån i maj och fortfarande kan identifiera mig själv i så mycket och så många här uppe gör allting mycket bättre. Så många jag saknar från förra säsongen samtidigt som jag har träffat många nya människor jag känner att jag kommer trivas med. Jag är glad att jag var här under jul och nyår då jag fick chansen att träffa många återvändare från förra säsongen som bara var här för att hälsa på. Mina veckor här uppe har varit underbara, i morgon åker jag till Ramis för att säga hejdå och sedan tillbaka till Flon för att packa mina väskor, tar bussen till vemdalen där min mamma möter upp mig och sedan glider jag hem till mina föräldrar. Är hemma tre dagar sedan tillbaka upp till Åre. Jag saknar Åre, till och med Järpen.

Julafton var bra, jag träffade mamma och pappa som kom upp och hälsade på deras barn. Jag hade varit sjukt snäll för tomten hade lämnat härliga paket, det enda som saknades var du. Att det inte fanns någon att göra sig fin tillsammans med på juldagsmorgonen kändes tomt och övergivet. Att du inte var där och klagade på mig och Mats om att vi tjatade om att få julklappar trots att det inte är vad julen går ut på, eller att du bara inte fanns där. Hur du än hade gjort eller vad du än hade sagt så hade allting varit bättre om du var där. Jag saknar dig oändligt mycket. Världens finaste syster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0