första och sista för i år.

Jag har lärt känna nya människor? Nya och helt underbara människor.  
Jag har flyttat hemmifrån? Ja, till Åre.
Jag har köpt en ny bil? Nixpix, har inget behov av en bil.
Jag har krockat? Med ett dike?
Jag har gjort något som jag sedan ångrat? Haha.. ja men vad gör de om hundra år?
Jag har hållit mig till mitt förra nyårslöfte? Absolut.. Inte!
Jag har gått ner i vikt? Snarare upp.
Jag har skaffat mig nått nytt djur? Ja, min hund Nellie. :)
Jag har köpt nånting riktigt nice? Jaa, hur mycket fint som helst.  
Jag har rest nånstans? Egypten.
Jag har fått barn? Nepp.
Jag har blivit kär? Sårad och kär :)

Vad önskar du att du hade gjort mer? Spenderat mer tid med min syster.
Vad önskar du att du hade gjort mindre? Varit mindre bitter över vissa saker och fokuserat på de saker som är viktiga istället..
Vad spenderade du mest pengar på? Skit mest.
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag minns inte, det var på en vardag så jag käkade väl tårta och sedan firade jag den antagligen på helgen efter.
Har någon kompis fått barn? Kompis och kompis, mer som en familjemedlem. :)
Vad kommer du göra 2010 som du inte gjorde 2009? Det jag inte gjorde 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0