sammanfattning

Hej o hå!
Här har det varit lite dött den senaste tiden, det senaste året? haha.
MEN det beror endast på att jag har haft så mycket för mig att bloggen fått vila lite.

I korta drag; har köpt hus med mitt ♥:a i nedansjö. Vi har bott där i en vecka nu fast det känns som en livstid! & med det menar jag inget negativt utan vi trivs så ofantligt braaaa! Det är en sjuk känsla att komma hem till sitt eget hus, min finafina pojkvän och min underbara hund på kvällarna efter jobbet.

Sedan har jag fått jobb, på ett företag i fränsta som heter focus.. Trivs jättebra med både jobbet o arbetskamraterna. Tackar för det!

Sista men INTE minsta händelsen i mitt/vårt liv är.. dadadaam att vi ska ha barn! Den 16e juni har vi det beräknade födelsedatumet och vi väntar en liten pojke. Det är så underbart att orden inte räcker till.. & jag längtar och längtar efter att få se vår lilla knodd. =)

Jag kan med handen på hjärtat säga att min lycka är så total just nu att det är skrämmande.. Men nu vet ni iallafall lite om vad som hänt i mitt liv. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0