Kommer inte på någon rubrik..

Jag är väldigt rädd för spöken, tror blint på att de finns och nu sitter jag och ser på en skräckfilm och jag blir bara så arg över hur dumma människor kan vara. Även fast det bara är film så känns de som att det vilken minut som helst ska komma in ett spöke igenom dörren och bryta benen av mig, för det är vad spöket i filmen gör. Tillbaka till dumma människor, en tjej i filmen utmanar ödet och går upp på vinden som är avstängd sedan 1959 för att möta detta spöke. Går in igenom dörrar som utan tvekan kommer gå i lås bakom henne. Jag sitter med dosan i handen beredd att stoppa filmen vilken sekund som helst, bara för att jag är så otroligt rädd. Det spelar ingen roll att det är mitt på dagen och huset är fullt av folk, jag är lika rädd ändå.

Idag är det fredag, vad är det för dag? Disco dag.
Ne, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Fira att Micke klarade skrivningen till körkortet så han får nog tillbaka det snart. Vart och med vilka har jag ingen aning om. Kan bli så att jag badar tunna i viskan, men jag vet inte.
Ska höra vad Dennis vill göra ikväll så får vi se sedan. Alla förslag är välkommen.
Nu ska jag återgå till filmen.

Kommentarer
Postat av: PS.

Hälsa på mig

2008-10-18 @ 16:04:26
URL: http://svenskas.blogg.se/
Postat av: PS

0703526697



Hör av dig när du är här :P

Passa på att ta med traktorn.

2008-10-18 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0