Orden räcker inte till längre..

Vet inte vad jag ska säga mer, vet inte hur jag ska kunna trösta alla. Fyfan vilket helvete! Åååh, har en så tydlig bild av Robin framför ögonen hela tiden. Det känns så jävla konstigt.. Fiskviken, älvåsen, leta efter en borttappat cross. Saker man vill gå igenom med folk fler gånger. Men nu saknas en så det kommer aldrig bli som det var förr.

Anton fick det verkligen att snurra i huvudet i lördags när jag fick veta det. Höra Niklas i telefonen. Ville liksom ha en bekräftelse på vad Anton precis hade berättat, men de räckte med att bara hör Niklas svara i telefon så visste jag. För allt han sa lät så tomt och sorgset.

Jag hoppas du sover gott Robin. Vi ses igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0