Det magiska man aldrig vill lämna.

Ni vet när man sitter en söndag och ler åt allt som hänt i helgen?
Eller när man bara vill spola tillbaka tiden och göra om allting?
Spelar ingen roll om man mår bra eller om man är dålig,
utan du skulle ändå kunna göra om allting?
Så känner jag nu. Jag är otroligt nöjd över min helg.
En sammanfattning i korta drag låter så här.
Vin, prat, skratt och tårar, avsked, grillat och gitarrmys.
Sittandes vid gittarerna vad två av mina favoritpojkar.

Vi har haft påhälsning av tre av mina kusiner i olika svängar.
En utan barn, två st med två vardera helt underbara liv.
Jag vill till småland och leka med Gustav och Samuel.

Ätit middag med mormor, mina syskon och en av kusinerna.
Promenerat genom sundsvall kvällstid pratandes med min
mormor och kusin. Pausat i en park jag älskade då jag var liten,
som nu håller på att växa igen. Vaknat på mormors soffa och

ätit en underbar frukost med en underbar sol lysandes över mackorna.
Jag vill vara nära det jag älskar så ofta jag kan.

Efter den här helgen, som har känts helt magisk är det tungt att flytta.
När jag vet vad jag har för fina människor runt om mig här hemma.
Det som gör att jag flyttar nu, är saknaden efter Ramis, hoppet om att
träffa fina människor där, luften som får mig att må bra och friheten ett
fjäll ger. Att jag kommer sakna hem är helt självklart, att jag kommer
sakna er är också helt självklart.
Men nu gör jag det här, om 12 dagar säger jag hejdå.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh, vad glad jag blir! Samuel & Gustav vill leka med Mattias med. De är ju inte sista gången vi ses! Till jul kanske!?

Kramar från Smålänningarn hälsa familjen & farmor

2009-08-10 @ 17:20:23
Postat av: Erika

Åhh vad glad jag blir!

Saman & Gus vill leka med Mattias dom med. Vi kanske syns till Jul!

Kramar från Smålänningarna

Hälsa familjen

2009-08-10 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0