Helt otroligt.

Hela tiden glömmer jag bort att jag flyttar om 7 dagar. Jag planerar och jag bokar hejvilt runt omkring mig, skriver till folk att jag ska komma och måste sedan ringa upp för att jag inte har tid. Vad ska jag göra de här sju dagarna då?


• Ringa Jonas angående jobbet i Ramis, kolla när jag första gången för säsongen ska infinna mig på anläggningen och höra vart jag ska bo när jag är där.
• Jobba hela helgen, plus umgås med min bror och ha en helt grym sista helg (för ett tag framöver) i Stöde/Fränsta/Sundsvall, whatever? Vart jag än tillbringar den ska den vara bra.
• Säga hejdå till mina fyra bästa. André,
Stina, Frida och Sofie.
• Roadtripp med mamma. Hudik, Ljusdal, Järvsö, Hassela.
• Handla lite saker jag behöver innan flytten. ( Se punkten ovan) 
• Säga hejdå till världens bästa Farmor och världens bästa farbror. Det kommer ta hårdast, farmor är 87 år och inte allt för pigg.
 
• Tvätta allting som är smutsigt och börja packa.

• Träffa Aziz och Macke, ta igen förlorad tid och säga hejdå. 
• Säga hejdå till Helen och Anton..
Och min bästa kusin Jonas
säga hejdå till P.



Jag blir bara mer och mer stressad när jag tänker efter vad jag har att göra. Hur ska jag hinna med mig? Det känns som sista veckan i skolan, när alla arbeten skulle in och de sista på betygen skulle finslipas. Listan går att göras så otroligt lång, men det här känns viktigast.


Kommentarer
Postat av: emma.

Fan Matilda, det känns som att du aldrig mer kommer hem till denna lilla håla igen! Tro det eller ej, även fast vi inte är best buddies eller något sånt, så kommer jag sakna dig när du åker till Åre din lilla skitunge! Hoppas du får din time of your life där uppe!

2009-08-14 @ 00:28:36
URL: http://emmaoliviva.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det hoppas jag med! :D Och detsamma, kommer sakna dig med. :) Men såklart jg kommer hem, men inte så ofta för jag hatar stöde. Men det ska jag verkligen ha, de här ska bli så jävla bra.

2009-08-14 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0