Angeltävling.

Så har denna helg passerat. Igår var det angeltävling här, priset var 30.000 kronor.
Över två hundra lag anmälda, mindre än vanligt. Men det var roligt ändå.
Alla lag ville väl självklart vinna, men hälften av alla som var där var nog där mest för spritens skull.
Fulla av förväntan kom de dit och åkte hem besviken och fulla av någonting annat.

För första gången på många många år var det bilkö på edebovägen,
en kö som tog oss ner till E-14 baren för mat och mer festligheter.
På kvällen så hade Cliff och Sofie öppnat varderas dörr till lägenheterna och hade dubbelfest.
Afterangling hemma hos Mattias Sjölander, men jag hade nog trevligt på våningsfesten så jag stannade där hela kvällen. Några åkte till Fränsta på bykrogen, några åkte till sjölander, några åkte hem. Tidigt.

Dagen bjöd på det mesta och jag är riktigt nöjd. Det jag inte kan förstå är att det har gått ett helt år sedan förra året.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0