Bara några månader nu. 3 tror jag?

Det börjar kännas mer och mer nu.
Att jag faktiskt snart flyttar, tar steget och klipper navelsträngen till någonting som egentligen får mig att må dåligt. Någonting som hela tiden påminner mig om det.
Det börjar känns konstigt nu.
Bara några månader kvar, det mesta är ganska klart. Men det finns ändå många frågetecken, men det är frågor jag bara kan finna svar på när jag har tagit mig iväg.
Det börjar känns riktigt konstigt nu.
Jag vet inte om de konstiga känslorna jag har är någonting som dåligt eller bra. Men det är något jag bara kan ta reda på när jag har flyttat.

Jag vet att jag inte kommer återvända för att bo i Stöde igen. Jag ser redan min väg framför mig och den leder åt ett annat håll. Någonting jag vill göra, någonting jag trivs med.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Om jag ändå hade ditt mod.

2009-05-18 @ 22:31:21
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Om jag ändå hade ditt mod.

2009-05-18 @ 22:32:16
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0