..

Hur känns det när allting är riktigt bra? Jag vet inte riktigt, det var så många dagar sedan jag kände den känslan.

Det kanske är när jag sitter i min lägenhet tillsammans med en människa som på kort tid kommit mig så fruktansvärt nära mig vid namn Jessica och tillsammans med en annan person som heter Sofie som är så otroligt lik mig till sitt sätt att vara. Vi har tända ljus och vi delar många olika tankar. Ibland skrattar vi litegrann, sedan kanske vi gråter lite och efter det skäms lite sedan vi kanske är arga. Det spelar ingen roll, för det är okej! När vi är tillsammans får vi känna och vara hur vi vill.


Just ni känns det väldigt bra. Jag har inte tänkt så mycket på Marie, faktiskt. Det är nog så här det känns när allting är riktigt bra. När man får glömma saker för en stund och bara vara med två personer som man tycker om.


Peace!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig och önskar jag vore hos dig.

Dina texter gör min gråtande.

Kram

2009-10-28 @ 23:07:47
URL: http://anna-malin.devote.se
Postat av: emma.

Vad glad jag blir när du skriver att du har det bra Matilda, ta hand om dig gumman :)

2009-11-04 @ 16:39:08
URL: http://emmaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0