Vissa har tur

Fredrik, min granne är väldigt rolig.

Jag frågade vad de gjort på skolan här är hans svar.

"HAHA appropå det - sjukaste historian. Åkte upp till Åre, kom på att min grupp skulle
på en utflykt som jag redan varit på. Så jag skulle få vara i köke. Ingen frukost + bakis =
Inget köksjobb för mig. Beslöt mig för att ta nästa buss hem, nästa buss gick om 4 timmar tåg om två.
Gick runt hela Åre 3 varv för att döda 2 timmar. Klev på tåget, somnade och missade stationen i Järpen.
Vaknade i Östersund. Tänkte ta bussen till Järpen från Östersund men ville käka på McDonalds först.
Åt där. Missade bussen med 10 sekunder, kunde peta på den när den körde ifrån mig. Var tvungen att
vänta ytterligare en timme. Tänkte dra till morsan men kom på att jag glömt nyckeln. Gått runt i Östersund
tills nu i väntan på bussen. Hittade förvånat min nyckel i fickan tillsammans med stockholmar- Linus
nycklar till hans lägenhet. "

HAHAH!!

Kommentarer
Postat av: FridaE

Nu tycker jag du kan skriva några rader. (a) :D

2009-11-18 @ 17:19:05
URL: http://edinfrida.blogg.se/
Postat av: FridaE

Nu tycker jag att du kan skriva några rader. (a) :D

2009-11-18 @ 17:20:20
URL: http://edinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0