How many special people change?

Bryt inte ihop nu, du är bara en av många människor jag drömt om.

Jag flyttade hem den 9 juni för att skolan var slut, jag ville verkligen inte flytta hem för att allt däruppe är så bra. Men så kommer jag hem och sommaren kommer, med sol, blommor och bad. Man umgås med alla underbara vänner hemma och har det bara helt gött och man känner att det kanske vore skönt att flytta hem. Men sommaren varar ju inte förevigt.

Jag vet vad som väntar och det är också underbart. Vi har en egen lägenhet på högsta våningen mitt i åre, alldeles perfekt inrett och trashigt, med en utsikt uppåt med snudd av backarna och en utsikt ner med en fin sikt mot turisterna. Mina fina vänner som jag känner där uppe väntar, alla kvällar vi har det roligt kommer tillbaka däruppe och då kan jag inte tänka mig att flytta hem än på ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0