vad vi var för varandra, ska vi alltid vara för varandra.


Just för tillfället är den bästa beskrivningen av mitt liv kaos.
Jag behöver och håller på att ordna upp det här nu.
jag försöker att alltid vara stark,
men ibland blir allting alldeles för verkligt.
Man tänker på att inte ta de man älskar för givet,
Ibland glömmer man bort för att man kanske inte orkar.
Jag har sårat två av de som jag älskar mest,
för att verkligheten slog ner mig och fick mig att inte
riktigt orka med. Förlåt.

På fredag är det begravning för ännu en fin människa.
Peter, en underbar vän som alltid ville räcka till för alla.
Ditt sätt att se på saker och förstå mig så otroligt bra.
Att se dig le och se dig göra det med hela dig, med dina ögon.
När du kände dig nere och hur jag då alltid ville finnas för dig.
När jag kände mig nere och hur du då alltid ville finnas för mig.
I den mån vi kunde så försökte vi alltid att finnas för varandra.
Vår relation tror jag ingen kan förstå.
Jag kommer sakna dig min fina vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0