you are free from falling anymore.

Vi är bara offer för tiden du och jag,
du har fallit för den och nu är du borta.
Det geografiska avståndet får vara hur långt det vill,
(om vi ens har ett avstånd som vi kan mäta)
jag kommer aldrig sluta sakna och tänka på dig.
Allt vi gjort och allt vi sagt kommer att finnas för evigt.
Dina ord och din värme kommer att stanna kvar,
du ska leva i mina drömmar.
Jag vet att du fortsätter lyssna på mig när jag vill prata,
jag får bara inga svar.
Men jag vet vad du nästan alltid tänkte och sa,
att det tillslut kommer att lösa sig.
Det ska jag alltid bära med mig,
för trots motgångar och jobbiga tider
så trodde du alltid på något bättre.
Begravningen var fin och väldigt jobbig.
men jag kunde inte tänka mig någonting bättre för dig.
Jag beundrar din familj,
som tog sig igenom någonting jag vet är så svårt.
Vi ses, vart som helst.
Vila i frid älskade Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0